Livrare rapidă, plata online sau la livrare.

Cu ce vă putem ajuta?

Cu ce vă putem ajuta?

Lasă-ne un mesaj sau contactează-ne la unul dintre numerele de mai jos.

Întrebări frecvente:

Icon for truckCât durează livrarea unei comenzi?

CAT DUREAZA LIVRAREA?

In mod normal livrarea comenzii se face direct la dvs. acasa in termen de 1-4 zile lucratoare. 

Sunt anumite produse care vin din depozitul furnizorului iar termenul de livrare poate ajunge pana la 7 zile lucratoare.

In momentul in care predam comanda catre firma de curierat veti primi email de confirmare (verificati si casuta SPAM/JUNK), iar in urmatoarele zile lucratoare (exceptand weekend-ul) curierul va livra comanda, cu telefon in prealabil.

Comenzile din afara Romaniei se livreaza intre 2-10 zile lucratoare.

In cazul in care doriti sa faceti modificari ale comenzilor dvs. cum ar fi metoda de plata, adresa de livrare, sau a unor produse, termenul de livrare se poate prelungi.

CAT COSTA TRANSPORTUL?

    • pentru comenzi mai MICI de 400 lei costul livrarii este de 20 lei in toata Romania.
  • pentru comenzi mai MARI de 400 lei livrarea este GRATUITA.
  • pentru comenzile din strainatate, costurile de livrare se calculeaza automat in pagina de finalizare a comenzii, in functie de greutatea comenzii si tara de livrare.
    • costurile livrarii se calculeaza automat in pagina de finalizare a comenzii.

- Comanda va fi expediata din depozit intre 1 si 3 zile de la plasare (valabil pentru zilele lucratoare si pentru comenzile cu stoc disponibil). Sunt cazuri exceptionale in care, din cauza unor erori de inventar / descoperirea unor produse cu defect, acest termen poate fi prelungit. In aceasta situatie clientul va fi sunat de catre un operator al magazinului pentru informare si pentru oferirea unor solutii alternative. 

- In fiecare zi lucratoare, curierul preia coletele din depozitul nostru pentru a le transporta in depozitul curierului de unde vor iesi spre livrare in ziua urmatoare. La expedierea comenzii din depozitul nostru, clientul va primi pe adresa de e-mail din comanda un mesaj de confirmare a expedierii coletului (e-mailul poate intra in sectiunea de Inbox sau de Spam a e-mail-ului) dar si un SMS de confirmare a expedierii comenzii.

- Din depozitul curierului coletele sunt expediate in toata tara. Coletele vor fi livrate in aprox. 1-3 lucratoare din momentul preluarii din depozitul magazinului. 

- In dimineata zilei de livrare clientul va primi un SMS in care ii va fi comunicat intervalul orar de livrare, numarul de telefon al agentului si alte informatii despre colet. Fiecare agent curier are, zilnic, un anumit traseu de parcurs, drept pentru care, daca in locatia dvs. ajunge zilnic in jurul orei 16 el nu va putea sa isi schimbe traseul pentru a putea sa va faca livrarea la ora 9.

- Cu 10 - 20 minute inainte de livrare agentul curier va contacta clientul la numarul de telefon din comanda pentru verificarea disponibilității și stabilirea locației de livrare. Daca clientul nu raspunde la telefon / numarul de telefon nu este corect curierul nu va face livrarea. Coletul nu va fi returnat ci va fi depus in depozitul GLS din zona respectiva. Pentru o noua livrare clientul va trebui sa contacteze curierul la numarul de telefon din SMS-ul primit sau sa contacteze un operator al magazinului pentru reconfirmarea posibilitatii de livrare sau pentru oferirea unor date suplimentare. Dupa oferirea acestor informatii coletul va fi pus spre livrare in aprox. 1-2 zile lucratoare. De mentionat este faptul ca pachetele trimise prin GLS nu pot fi preluate din depozitul curierului deoarece acesta nu ofera un program de lucru cu publicul.

- La livrare, in schimbul sumei ramburs (daca este cazul) agentul curier ii va preda coletul clientului insotit de o chitanta. Clientul are obligatia sa verifice daca suma de ramburs inscrisa pe eticheta coletului este aceeasi cu suma ceruta de curier / cu suma de pe chitanta. Curierul nu ofera posibilitatea de a deschide coletul la livrare inainte de plata. Pentru orice reclamatii ulterioare avem rugamintea sa luati legatura cu un operator al magazinului.

 

Icon for delivery_box_1Pot returna produsele dacă nu sunt mulțumit/ă?

Returnare produse

Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati de la noi. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra, sau le putem schimba cu alte produse.

Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014.

PASI DE URMAT PENTRU EFECTUAREA UNUI RETUR

  • puteti returna o comanda indiferent de motivul dvs. doar daca produsele nu au fost spalate sau folosite in termen de 14 zile de la primirea comenzii.
  • returul va fi trimis doar prin firme de curierat (nu expediati colete prin Posta Romana pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, deci se vor intoarce la dvs)
  • taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma care ati achitat-o in momentul in care ati primit comanda, exceptandu-se taxele de curierat achitate la receptionarea coletului.
  • banii va vor fi returnati intr-un cont IBAN (in termen legal de maxim 14 zile lucratoare de la primirea returului de catre noi). Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale dercasa.ro pentru demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.
  • pentru a incepe un retur trebuie sa ne trimiteti o notificare scrisa la adresa info@dercasa.com împreună cu datele de identificare ale comenzii.
Icon for questionCum pot plasa o comandă?

Comenzile se pot plasa online, telefonic, WhatsApp, Facebook, sau prin formularul de contact de mai jos.

Trimite-ne un mesaj!

Formular de contact:

Autentificare

Ti-ai uitat parola?

Nu aveți încă un cont?
Creează cont